Chillar i skolan med Soetdavid ;*

chacha bloggen, jag typ bara sitter här med david och vi typ ska göra saker men vi gör dom lixom inte haha, vi är typ såååå busiga, tihi. Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag ska typ köpa smink? nej! jag ska leta efter en ny kille.. Abdulla försökte ragga på mig igår men jag typ bara dissa han... Jag är en hemskt människa menmen, Killar kommer, killar går, det ända som händer att jag får sår. öhm Victor och Oskar kollar på skitsnygga killar som kör motorbilar! dom på filmen är typ skitheta och sjunger GASEN I BOTTEN! nu måste jag typ jobba eller nått min lärare eller va det är blir bara jättearg på mig ! Pusshejdå bloggen jag vet att jag måste skärpa mig med bloggskrivandet men CHADÅ! <333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0