typ sjuk...

chacha bloggen, idag har typ dagen sugit för jag typ va sjuk imorse när jag vakna och pappa han ba: erik du får inte åka till sandviken eller storvik idag för du kan ju inte lixom vara sjuk på självaste julafton fattaru? och jag ba: MEN PAPPA kom igen det är typ torsdag och jag typ mår lixom lite bättre lixom kom igen! och han ba: nej. och jag lixom brusa ur och blev jätte arg så jag la mig under täcket igen menmen nu sitter jag hemma hos emil och vi lyssnar på musik och pratar lite bara, tihi.. öhm.. jaa vafan ska jag skriva lixom? jag vet inte men CHADÅ ALLA SÖTA BLOGGLÄSARE, LOVE YOOOOOOU ALL! <3 19/12-11 ♥

Kommentarer
Postat av: Din Ångest

Din mamma är skön. Jag ska bli din lossas pappa.

2011-12-22 @ 16:41:25
URL: http://www.xnxx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0